۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

همسر شهید مدافع حرم:

شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه بیرون آمده است

شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه بیرون آمده است

اهواز - همسر شهید مدافع حرم شهید هادی کجباف گفت: در مقطعی از روزگار قرار گرفتیم كه شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه خود بیرون آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شایسته احمدی زاده ظهر امروز در آئین اختتامیه اولین یادمان ملی عشق و ایمان (ویژه پیاده روی حسینی) در تالار مهتاب اهواز اظهار كرد:‌ در مقطعی از روزگار قرار گرفتیم كه شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه خود بیرون آمده و جهان را مورد تاخت و تاز قرار داده است.

وی افزود: امروزه دست های پلید شیطان مشغول جنایت در سرزمین های مقدس است و یاران خود را برای رقم زدن این جنایت ها دعوت كرده و در مقابل نیز یاران خدا با شجاعت برابر آنها نبرد می كنند.

همسر شهید مدافع حرم كجباف تصریح كرد: یاران خود بر سر عهدو پیمان خود با خدا ایستادند و جان می دهند.

احمدی زاده بیان كرد: امروزه سرزمین های مقدس به صورت مداوم و پی در پی مورد حملات قرار گرفته و هدف شیطان ویران كردن خانه ائمه و حرم اهل بیت و امامان(ع) است.

وی ادامه داد: شیاطین امروز در كربلا، نجف، سامرا و كاظمین اهداف پلیدی دارند. خانه های مقدس كه خداوند در مورد آنها فرمودند این خانه ها باید برافراشته باشد و در آنها ذكر خدا گفته شود، امروز مورد حملات دشمنان قرار گرفته است.

همسر شهید مدافع حرم كجباف یادآور شد: فرزندان مجاهد ما از این خانه ها دفاع می كنند و اجازه نمی دهند پای دشمنان به این خانه ها باز شود. شهید سردار كجباف یكی از یاران خدا و مجاهدان بود كه هر ساله به حرم اباعبدالله الحسین (ع) مشرف می شد و نه تنها برای زیارت بلكه برای خدمت به زائران می رفت.

احمدی زاده اضافه كرد: این شهید اكثر كارهای خیر و یا خدمت رسانی به زائران حسینی را مخفیانه انجام می داد. از سال ۸۲ كه راه كربلا باز شد با پای پیاده برای زیارت می رفت و با پاهای تاول زده برمی گشت اما همین پاها مقابل دشمن نلغزید و به دشمن در صحنه جنگ پشت نكرد. این شهید تا آخرین نفس و قطره خون خود مستحكم مقابل دشمنان ایستاد و جنگید.

وی با اشاره به اینكه شهید هادی كجباف در روز ولادت امام هادی (ع) به دنیا آمده و در ایام شهادت این امام نیز به شهادت رسید، گفت: شهید به هنگام شهادت روزه بوده و با زبان تشنه به شهادت رسید. پیكر این شهید به همراه چهار نفر دیگر از همرزمانش به دست دشمن افتاد و حتی در شبكه های داعش نشان دادند كه اطراف این پیكرها به رقص و پایكوبی پرداختند.

همسر شهید مدافع حرم كجباف ادامه داد: شهادت كجباف همچون واقعه كربلا بود، آنها را بعد از به شهادت رساندن تیرباران كرده و سر این شهید را بریده و بر نیزه گذاشتند. پیاده روی كربلا آثاری دارد و بیهوده نیست بنابراین خود را آماده می كنیم تا آن راهی كه امام حسین (ع) رفتند را ادامه بدهیم.

کد خبر 3596087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha